söndag 20 februari 2011

Slentrian skål & skåp

Jag visste väl att jag skulle bli såhär. ta det sakta och glömma bort att uppdatera. här har vi en del av de saker jag gjort sedan sist. Jag har börjat på mitt projekt med att hugga ut en skål i al blev det.
Börja med ett stycke Al
Borra lite hål som referenspunkter

Sen arbetar man lite och hugger ut med stämmjärn och hammare och vips så får manen sjysst uthuggen skål. När du ändå håller på så kommer du även träna armarna och få lite träningsvärk ^_^'


Just nu håller jag på och planerar för mitt kommande skåp som jag ska göra. Skåpet är nåt som alla i klassen måste göra det får se ut hur som helst så länge en del saker finns med.  Det ska finnas en utdragslåda, den ska ha två dörrar och en flyttbar hylla. Min ide är ett vinskåp.Ska kunna lagra vinflaskor på botten och när man kommer över tre flaskor så kan man ta bort hyllan och börja stapla. Har även en ide om att dela av lådan och göra den fronten man ser när man öppnar skåpet i plexiglas. och där kan man samla korkar och sen i den "inre" lådan kan man lägga öppnare och kanske nån vinbok. jo du vet. sånt där fint. Ska göras i furu och sen betsas mörkt mörkt brunt. kan bli hur snyggt som helst tror jag.

1 kommentar:

  1. Did you hear there's a 12 word sentence you can speak to your partner... that will trigger intense emotions of love and impulsive attraction for you deep within his heart?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, look after and guard you with all his heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him work better than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter of fact, triggering this powerful instinct is so mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him open his soul and mind for you in such a way he's never expressed before and he will recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

    SvaraRadera