lördag 26 februari 2011

Lappteknik och onödigt ritande

 Idag Lördag den 26e februari har jag suttit i skolan på klangfärgsgatan från runt 10 på morgonen till 18 på kvällen. och jag har sytt denna väska/kasse. Lappteknik som är gjord i mammas gamla gardiner som jag fick av henne. superbt och underbart att få utnyttja det hela. Väskan blev sjukt fin faktiskt. Verkligen inte min smak, men väldigt Shabby Chic med det vita och gammelrosa.
Jag vill göra mera mera mera!. Så nu Lapptekniken är klar. Nu har jag applikation och maskinbroderi kvar. Imorn, söndag, ska jag nog också till skolan och vara där hela dan och göra min dator-sleeve. och kanske väggförvaringen. i like this till och med älskar det
Denna vecka hade vi dessutom "gestaltning". onödig grej mest som tagit tid från vårat arbete känner jag. men vi fick teckna med fel hand och inte kolla på pappret och sånt. det var lite roligt.

1 kommentar: